Υπάρχει αυστηρή πολιτική μη επιστροφών εκτός από τις περιπτώσεις:

  1. Η λάθος παραγγελία έχει αποσταλεί κατά λάθος (στην περίπτωση αυτή η εταιρεία επιβαρύνεται το πλήρες κόστος των επιστροφών)
  2. Ελαττωματικά προϊόντα – τα ελαττωματικά προϊόντα δεν περιλαμβάνουν πολυμερισμένα ή αλλοιωμένα προϊόντα.
  3. Σε περίπτωση που ένα προϊόν έχει επιστραφεί και δεν είναι ελαττωματικό, ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα αποστολής και όλα τα έξοδα.
  • Η πολιτική επιστροφών μας διαρκεί 7 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 7 ημέρες (συμπεριλαμβανομένων των Σαββατοκύριακων) από την αγορά σας, δυστυχώς δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.
  • Για να δικαιούστε επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία.
  • Για να ολοκληρώσουμε την επιστροφή σας, χρειαζόμαστε απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς.
  • Μην στείλετε την αγορά σας πίσω στον κατασκευαστή ΑΛΛΑ στον διανομέα από τον οποίο το αγοράσατε

Ορισμένες περιπτώσεις όπου χορηγούνται μόνο μερικές επιστροφές χρημάτων, εάν υπάρχουν.

Επιστροφές χρημάτων (εάν ισχύει)

Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας. Εάν η επιστροφή χρημάτων εγκριθεί, θα υποβληθεί σε επεξεργασία και θα εφαρμοστεί αυτόματα μια πίστωση στην πιστωτική σας κάρτα ή στην αρχική μέθοδο πληρωμής, εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος ημερών. Εάν δεν είστε επαγγελματίας, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί αυτόματα από την εταιρεία μας και τα χρήματα θα σας επιστραφούν αλλά οι τραπεζικές χρεώσεις θα αφαιρεθούν ανάλογα.

Καθυστερημένες ή ελλιπείς επιστροφές χρημάτων (εάν ισχύει)

  • Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα τον τραπεζικό σας λογαριασμό
  • Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, ενδέχεται να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να δημοσιευτεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων.
  • Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από τη δημοσίευση μιας επιστροφής χρημάτων.
  • Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected].

Είδη πώλησης (εάν ισχύει)

Επιτρέπεται η επιστροφή χρημάτων μόνο για προϊόντα κανονικής τιμής, δυστυχώς δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα προσφοράς.

Ανταλλαγές (εάν ισχύει)

Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν πρέπει να το ανταλλάξετε με το ίδιο προϊόν, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση [email protected] (το email πρέπει να αντιστοιχεί στη σχετική χώρα) και στείλτε το προϊόν σας στον διανομέα από τον οποίο αγοράσατε.