Καλέστε στο 210 2914373 για δειγματισμό στο χώρο σας

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Υπάρχει αυστηρή πολιτική μη επιστροφών εκτός από τις περιπτώσεις:

  1. Η λάθος παραγγελία έχει αποσταλεί κατά λάθος (στην περίπτωση αυτή η εταιρεία επιβαρύνεται το πλήρες κόστος των επιστροφών)
  2. Ελαττωματικά προϊόντα – τα ελαττωματικά προϊόντα δεν περιλαμβάνουν πολυμερισμένα ή αλλοιωμένα προϊόντα.
  3. Σε περίπτωση που ένα προϊόν έχει επιστραφεί και δεν είναι ελαττωματικό, ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα αποστολής και όλα τα έξοδα.

Ορισμένες περιπτώσεις όπου χορηγούνται μόνο μερικές επιστροφές χρημάτων, εάν υπάρχουν.

Επιστροφές χρημάτων (εάν ισχύει)

Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας. Εάν η επιστροφή χρημάτων εγκριθεί, θα υποβληθεί σε επεξεργασία και θα εφαρμοστεί αυτόματα μια πίστωση στην πιστωτική σας κάρτα ή στην αρχική μέθοδο πληρωμής, εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος ημερών. Εάν δεν είστε επαγγελματίας, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί αυτόματα από την εταιρεία μας και τα χρήματα θα σας επιστραφούν αλλά οι τραπεζικές χρεώσεις θα αφαιρεθούν ανάλογα.

Καθυστερημένες ή ελλιπείς επιστροφές χρημάτων (εάν ισχύει)

Είδη πώλησης (εάν ισχύει)

Επιτρέπεται η επιστροφή χρημάτων μόνο για προϊόντα κανονικής τιμής, δυστυχώς δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα προσφοράς.

Ανταλλαγές (εάν ισχύει)

Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν πρέπει να το ανταλλάξετε με το ίδιο προϊόν, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση orders@gelitup.com (το email πρέπει να αντιστοιχεί στη σχετική χώρα) και στείλτε το προϊόν σας στον διανομέα από τον οποίο αγοράσατε.